głupio się nie szczepić fot. UMP

Poznań: Ile kosztowała piosenka “Głupio się nie szczepić”?

Opublikowano ją dziś, a już zrobiła furorę – chociaż chyba nie o taką popularność chodziło jej twórcom. “Infantylna”, “głupia”, “żenująca” – to najczęściej powtarzające się epitety. A ile kosztowała?

Jak tłumaczą przedstawiciele władz miasta, ponieważ jeszcze trwają wakacje, chcieli w nieco swobodniejszej formie przekazać poznaniakom komunikat o tym, jak ważne są szczepienia i przekonać tych, którzy jeszcze nie są przekonani do tego, by się zaszczepić.

Piosenka i klip zrobiły furorę, choć chyba niezupełnie taką, jakby sobie tego władze miasta życzyły. Poznaniacy uznali poziom tekstu i muzyki za żenujący i infantylny. A to i tak jedne z najłagodniejszych określeń, jakie można znaleźć w komentarzach na jej temat w mediach społecznościowych.

Kto jest autorem tego utworu i ile to miast kosztowało?
– Piosenka “Głupio się nie szczepić” jest częścią kampanii promującej szczepienia przeciw covid-19, realizowanej przez agencję Chromatique Julian Pęksa – poinformowała Joanna Żabierek, rzeczniczka prasowa prezydenta Poznania. – Jej ogólny koszt wynosi 29 151 zł. Autorem tekstu piosenki jest agencja, klip zrealizowało Stowarzyszenie Artystyczne Kolektyw – koszt realizacji klipu wyniósł 10 500 zł.

Jak podkreśliła rzeczniczka, realizacji kampanii społecznej zachęcającej do szczepień, władze miasta podjęły się z rekomendacji wojewody wielkopolskiego. Współpracują też z organami władzy rządowej przy organizacji punktów szczepień.

1.8 10 votes
Oceń artykuł
2 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze