Sprawdzanie zgód TCF
piątek, 3 maja, 2024

Stadion Miejski z nową nazwą. “To jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w mieście”

Stadion przy Bułgarskiej, na którym mecze rozgrywa Lech , ma nowego, tytularnego sponsora. Została nim Enea, więc nosi obecnie nazwę Enea Stadion. I tak będzie przez najbliższe cztery lata, bo na tyle opiewa podpisana umowa.

Enea to jeden z największych w Polsce koncernów energetycznych. Dostarcza energię do ponad 2,7 mln klientów i jest współodpowiedzialny za bezpieczeństwo energetyczne kraju.

– Enea Stadion to duma Poznania, obok Katedry na Ostrowie Tumskim czy poznańskiego Ratusza wraz z koziołkami to jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w mieście – przekonuje Dariusz Szymczak, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych. – Enea konsekwentnie buduje rozpoznawalność swojej marki jako sponsora aktywnie i odpowiedzialnie angażującego się w rozwój sportu amatorskiego i zawodowego. Naturalnym stało się więc dla nas wsparcie obiektu sportowego tak bardzo ważnego dla Poznania i Wielkopolski, powszechnie znanego w całym kraju. Sponsoring tytularny stadionu jest ukoronowaniem naszego zaangażowania we wsparcie sportu i licznych działań społecznie odpowiedzialnych, z których korzystają również mieszkańcy Poznania.

Stadion będzie nosił tę nazwę przez kolejne cztery lata, do 2027 roku.

– To ważny dzień dla Stadionu Miejskiego w Poznaniu, który od dzisiaj nosi dumną nazwę Enea Stadion – przyznaje Rafał Wrzeszcz, prezes zarządu Stadion Poznań sp. z o.o. – Liczę, iż zawarta umowa jest początkiem owocnej, wieloletniej współpracy największego przedsiębiorstwa Wielkopolski – Enei oraz spółki Stadion Poznań, operatora najpopularniejszego i najlepiej rozpoznawalnego obiektu sportowego Wielkopolski, będącego domem Lecha Poznań oraz miejscem spotkań i integracji wielu pokoleń Wielkopolan. Dziękuję za zaufanie i konstruktywne wypracowanie unikatowej koncepcji połączenia typowych świadczeń komercyjnych z działaniami o charakterze społecznej odpowiedzialności biznesu.

Enea Stadion to dom i baza treningowa ośmiokrotnego mistrza Polski – Lecha Poznań. Tylko w pierwszej połowie tego roku odwiedziło go już prawie 300 tysięcy kibiców, średnia widzów na meczu wynosi prawie 25 tysięcy osób.

– Stadion przy Bułgarskiej to nasz dom. To miejsce znane każdemu poznaniakowi i Wielkopolaninowi. Dlatego niezwykle cieszymy się, że sponsorem tytularnym zostaje tak uznana firma, tak mocno związana z naszym miastem i regionem, której wielu pracowników jest kibicami Lecha i pojawia się regularnie na naszych meczach – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań. – Jesteśmy przekonani, że na Enea Stadion przeżyjemy wspólnie wiele kolejnych wspaniałych i emocjonujących chwil. Związanych oczywiście z występami Lecha, ale też przy okazji innych wydarzeń. Warto podkreślić, że nasze dwie silne, poznańskie marki już współpracowały ze sobą wcześniej. Enea była obecna w Kolejorzu przy bardzo ważnym dla nas projekcie, czyli szkoleniu młodzieży w naszej akademii jako sponsor tytularny Lech Cup. Cieszymy się na tą współpracę i mamy nadzieję, że będzie ona trwała przez długie lata.

Źródło: mat. pras.
Strona głównaPoznańStadion Miejski z nową nazwą. "To jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów w...