Stare Miasto Poznań fot. Sławek Wąchała

Poznań: Stan licznika można wysłać… SMS-em

Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń Enea wprowadziła zmiany, jeśli chodzi o sprawdzanie ilości zużytej energii elektrycznej. Teraz to klient ma odczytać stan licznika i wysłać do Enei.

Jeden z naszych Użytkowników znalazł na drzwiach swojej kamienicy informację, że ma sobie sam sczytać stan licznika energii elektrycznej, a później wysłać SMS-em na podany numer telefonu. Takie kartki zawisły w budynkach na Starym Mieście w Poznaniu, między innymi na ul. Za Bramką, Wronieckiej i Żydowskiej.
“Nigdy do tej pory to się nie zdarzyło, bo zawsze tym się zajmowali pracownicy Enei” – napisał do nas Użytkownik. – “Obawiam się, czy to nie oszustwo, czy ktoś nie chce wyłudzenia mojego numeru telefonu, żeby później mnie bombardować reklamami”.

Jak sie jednak okazuje – to nie oszustwo, a… pandemia. To ona sprawiła, że zarząd Enei postanowił zmienić organizację pracy swoich inkasentów.
– Wszystkie ogłoszenia w podanych lokalizacjach zostały wywieszone przez naszych pracowników – zapewnia Mateusz Gościniak, rzecznik prasowy poznańskiego Oddziału Dystrybucji Enei. – W trosce o inkasentów, ale również naszych klientów, inkasenci otrzymali zgodę na wywieszanie ogłoszeń do czasu poprawy sytuacji pandemicznej w kraju.

Wysłanie SMS-a nie jest jedyną metodą przekazania stanu swojego licznika do Enei. Nie każdy przecież ma telefon komórkowy.
– Takie osoby mogą podać stan licznika również telefonicznie, dzwoniąc zarówno na wskazany w ogłoszeniu numer telefonu inkasenta, jak i na numer naszej infolinii 61 850 40 00 – wyjaśnia Mateusz Gościniak. –
Dodatkowo osoby sprawnie poruszające się w internecie mogą podać swój stan na adres mailowy kontakt@operator.enea.pl.

5 1 vote
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze