czwartek, 28 marca, 2024

Poznań: Od 27 kwietnia część POK będzie otwarta

Po sześciu tygodniach pracy zdalnej ponownie zostaną otwarte wybrane Punkty Obsługi Klienta ZTM. Na początek – pięć, które będą pracować w skróconym czasie.

Od 16 marca wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM były zamknięte. Decyzja o braku możliwości osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów została podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz dbałością o zapewnienie ciągłości pracy ZTM.

Z uwagi na wciąż obowiązujący stan epidemii oraz ograniczenia kadrowe zostaną uruchomione następujące Punkty Obsługi Klientów:
– Górczyn – dworzec autobusowy
– Ogrody – pętla tramwajowa (punkt znajduje się w budynku przy pl. Waryńskiego 9)
– Rondo Kaponiera (poziom -1)
– Os. Sobieskiego – dworzec autobusowy
– Dębiec – pętla tramwajowa

POK-i będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00 (z przerwami: I. stanowisko 14:00-14:15; II. stanowisko 14:15-14:30).

W Punktach Obsługi Klienta ZTM będzie obowiązywał reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. Wszyscy proszeni są o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi w Punkcie lub Biurze Obsługi Klientów:

– noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
– dezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
– przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
– zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
– dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą

Przy składaniu wniosku o kartę PEKA – z uwagi na środki ochrony – do odwołania nie będą wykonywane zdjęcia.

Karty PEKA pozostające do odbioru z wciąż nieczynnych POK, mieszczących się: przy ul. Matejki 59, w budynku Dworca Zachodniego PKP, na Dworcu Rataje, na Dworcu Śródka, w CH Kupiec Poznański i na pętli tramwajowo-autobusowej na Junikowie – będzie można będzie odbierać w Punkcie Obsługi Klienta w lokalizacji Rondo Kaponiera.

Nadal jednak ZTM zachęca do korzystania ze zdalnej obsługi, przede wszystkim z wykorzystaniem poczty elektronicznej – adres: [email protected] lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA – oraz internetu, a także telefonu.
Kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) – umożliwi uzyskanie informacji od pracowników ZTM. Natomiast kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – umożliwi uzyskanie informacji dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

Doładowanie karty PEKA przez internet jest najwygodniejszym sposobem zakupu biletu okresowego na sieć lub doładowania tPortmonetki. Zakup biletu przez Internet jest wygodny i prosty. Posiadając kartę PEKA, każdy może mieć dostęp do indywidualnego konta na portalu PEKA, które umożliwia korzystanie z osobistego punktu sprzedaży biletów, czynnego bez ograniczeń czasowych.

ZTM, el

Strona głównaPoznańPoznań: Od 27 kwietnia część POK będzie otwarta