Poznań: Kłopoty z odbiorem śmieci – GOAP przeprasza i obiecuje poprawę

Od kilkunastu dni mieszkańcy Jeżyc, Sołacza i Piątkowa skarżą się, że śmieci nie są z ich pojemników wywożone w terminie. GOAP przeprosił za tę sytuację i obiecał, że w ciągu kilku dni wszystko wróci do normy.

W rejonach, w których są kłopoty z terminowym odbiorem odpadów, za wywóz odpowiada firma Remondis Sanitech Poznań i to właśnie ją GOAP wezwał do wyjaśnienia sytuacji oraz jak najszybszego jej naprawienia. Okazało się, że winny jest… koronawirus. Przynajmniej częściowo.

“Firma Remondis Sanitech Poznań Sp. z o. o. zapewniła, że dokłada wszelkich starań, by sukcesywnie realizować zaległe odbiory odpadów, a także wszystkie zlecone odbiory interwencyjne” – czytamy w oświadczeniu, jakie opublikował GOAP. – “Wykonawca podjął również działania organizacyjne zmierzające do jak najszybszej naprawy sytuacji, która spowodowana jest m.in. opóźnieniami w dostawie pojazdów (związanymi z pandemią) oraz rozpoczęciem realizacji usługi w nowych rejonach, co zawsze wiąże się z koniecznością wdrożenia w obsługę, czyli przygotowania zaplecza systemu informatycznego, na podstawie którego odbiory odpadów są planowane i realizowane.
Za niedogodności spowodowane opóźnieniami w odbiorze odpadów oraz za braki jakościowe w ww. zakresie firma Remondis przeprasza szczególnie mieszkańców nowo obsługiwanych przez nią obszarów: Jeżyc, czyli sektora II oraz osiedli Morasko-Radojewo, Umultowo, Kiekrz, Krzyżowniki-Smochowice czy Strzeszyn, czyli obszaru sektora III.
Przedstawiciele ZM GOAP zostali zapewnieni, że obecne problemy są stopniowo eliminowane. Wraz z zapoznawaniem się ze specyfiką poszczególnych dzielnic znacznie wzrośnie skuteczność i terminowość odbioru odpadów.
Wykonawca zapewnił, że wszelkie zakłócenia powinny unormować się w ciągu najbliższych 1-2 tygodni, zgodnie z założeniami nowych harmonogramów dostarczonych bezpośrednio do mieszkańców, które również dostępne są na stronie.
Ponadto informujemy, że wszystkie reklamacje kierowane przez Państwa do ZM GOAP przesyłane są do Działu Wywozu firmy Remondis z prośbą o realizację usługi odbioru w trybie pilnym.
W celu podjęcia szybkich i skutecznych działań, wszystkie nieprawidłowości dotyczące świadczenia usługi prosimy zgłaszać mailowo na bok@goap.org.pl, które w trybie pilnym będą kierowane do Wykonawcy”.

GOAP, el

Dodaj komentarz

avatar