POK fot. ZTM

Poznań: Dwa kolejne Punkty Obsługi Klienta ZTM otwarte

Na Dworcu Śródka i przy placu Wiosny Ludów – w tych miejscach od 8 maja działają dwa kolejne POK, z których mogą korzystać klienci Zarządu Transportu Miejskiego.

Razem z nimi będzie już siedem otwartych punktów, do których można się udać od 10.00 do 17.00. POK działa także na dworcu autobusowym na Górczynie, na Ogrodach, pod Kaponierą, na dworcu autobusowym na os. Sobieskiego oraz na pętli tramwajowej na Dębcu.

W POK ZTM obowiązuje reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników ZTM. Dlatego spółka prosi o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi w Punkcie lub Biurze Obsługi Klientów: noszenie maski zasłaniającej usta i nos, zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek, przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym, zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce oraz dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą.

ZTM przypomina, że ze względu na środki ostrożności i pandemię koronawirusa przy składaniu wniosku o kartę PEKA nie są wykonywane zdjęcia do odwołania. Gotowe karty, na których wydanie złożono wnioski w POK, który jest nieczynny, można odbierać pod rondem Kaponiera.

Jednak ZTM nadal zachęca, by w miarę możliwości wciąż w pierwszej kolejności korzystać z możliwości obsługi zdalnej, np. w celu zapisywania ulg – dla bezpieczeństwa własnego i pracowników ZTM. E-mail jest obecnie podstawową formą załatwiania spraw w ZTM Poznań. “Prosimy o zrozumienie, jeśli czas oczekiwania na połączenie lub czas udzielenia odpowiedzi się wydłuży. Odniesiemy się do wszystkich spraw, najszybciej jak to będzie możliwe, uwzględniając wyjątkowość okoliczności, w której wszyscy funkcjonujemy” – informuje spółka.

Kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) – możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;

Kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

Kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA.

ZTM< el

Dodaj komentarz

avatar