czwartek, 28 marca, 2024

Reklama online

Jeżeli prowadzisz biznes i chcesz ją rozwijać, to koniecznie musisz zacząć działać w internecie. Nieważne w jakiej branży pracujesz, czy jest to produkcja, handel jakimiś produktami, czy prowadzenie usług bez internetu w pewnym momencie staniesz w miejscu.

Nawet jak prowadzisz tylko biznes lokalny i teoretycznie nie sprzedajesz nic w sieci, to dzięki reklamie online, możesz dotrzeć do nowych klientów. Bardzo dobrym pomysłem na promocję jest Google Ads. Jest to ogromna platforma reklamowa, dzięki której możemy dotrzeć do ludzi na całym świecie. Ciekawą opcją jest wybór targetu, dzięki któremu możemy dotrzeć do grupy klientów takiej jakiej chcemy. Jeżeli nasi klienci to ludzie po 40, jednej płci to możemy stargetować reklamy pod konkretnie takich klientów. Dobrze przeprowadzane kampanie Google Ads dadzą nam duży zastrzyk nowych klientów.

Ważną rzeczą marketingu w internecie jest pozycjonowanie. Jest to pojęcie związane z marketingiem SEO. Dobrze wypozycjnowane strony pod daną frazę pokazują się na pierwszych stronach wyszukiwarki. Przykładowo jeżeli prowadzimy firmę transportową w Warszawie i chcemy żeby nasza firma pokazywała się na pierwszych stronach wyszukiwarki pod frazą “transport Warszawa” to musimy dostarczyć jakościowy kontent pod właśnie te konkretną frazę. Pozycjnowanie to nie tylko wysokiej jakości kontent. Żeby wyszukiwarki widziały naszą stroną i chciały ją promować, to musimy mieć dobrze zooptymalizowaną stronę. Ważne są grafiki, ważny jest kod strony, tak żeby nie było tam niepotrzebnych linijek. Ważne są też zabezpieczenia strony. Jeżeli nasza strona jest szyfrowana SSL to od razu wyszukiwarki lepiej nas widzą. Linkbuilding to prościej mówiąc wymiana linków. Jeżeli na innych stronach pojawiają się linki do naszej strony to również pozytywnie wpłynie na nasze wyniki wyszukiwania. Pozycjnowanie to długi i trudny proces jednak warto się nim zainteresować i zainwestować, ponieważ przyniesie to w późniejszym czasie duże zyski.

Marketing online to trudna branża, jednak warto się w nią zagłębić. Nawet jak nam nie idzie biznes, to często bywa tak, że jak wchodzimy z biznesem do sieci to po takiej kampanii ruszymy z naszą firmą mocno do przodu. Warto pamiętać, że jest tu ogromna konkurencja przez co musimy dobrze planować nasze internetowe ruchy. Jednak jeżeli dobrze to rozegramy, podziałamy w Google Ads to istnieje duża szansa, że zyskamy wielu klientów i stworzymy wartościowy biznes. Istnieje też wiele kursów, które pokażą nam jak mamy się promować w sieci.