Pozycjonowanie Poznań – szukamy firmy pozycjonującej z Poznania

Jak wybrać agencję SEO z Poznania, gdy chcesz zlecić pozycjonowanie lokalne? Czym się kierować i na jakich specjalistów warto postawić? Przedstawiamy najważniejsze wskazówki, które przydadzą ci się, gdy szukasz agencji SEO w Poznaniu.
Agencje SEO z Poznania

Od pewnego czasu wyszukiwarka Google samodzielnie określa miasto, w którym się znajdujesz i dopasowuje wyniki do twojej lokalizacji. Dlatego warto inwestować w pozycjonowanie lokalne. Takie przebicie się w wynikach wyszukiwania w kontekście danej miejscowości jest też tańsze i dużo łatwiejsze do osiągnięcia, o ile zlecisz pozycjonowanie odpowiedniej agencji. Zatem na kogo warto postawić? Jak znaleźć dobrą agencję SEO?

Pozycjonowanie “na Poznań” najlepiej zlecić lokalnej firmie (artykuł na Pozycjonowanie.blog), dzięki temu, gdy będziesz miał jakieś pytania lub wątpliwości, możesz się z nią szybko skontaktować. Musisz też pamiętać, że pozycjonowanie to szereg działań, które należy wcześniej omówić, a wybierając agencję z okolicy będziesz mógł to zrobić osobiście. A kogo masz do wyboru w Poznaniu? Oto kilka popularnych agencji SEO z tego miasta:

  • Grupa Tense,
  • Widzialni,
  • Sunrise System,
  • Sempire,
  • Verseo,
  • SeoLand,
  • MiroMind,
  • Anchor.team.
Na co zwracać uwagę, wybierając agencję SEO z Poznania?

Pewnie nie zaskoczy cię fakt, że jednym z najważniejszych kryteriów wyboru agencji SEO jest jej doświadczenie. Pozycjonowanie składa się z wielu działań, trzeba też stale śledzić algorytmy Google’a i szybko reagować, dlatego warto zaufać firmom, którym udaje się to robi od lat. Sprawdź również z jakimi klientami wcześniej współpracowała agencja SEO, zwykle informacje o tym znajdziesz na jej stronie. Dobrze, jeśli znajdziesz tam nie tylko małe, lokalne sklepy, ale również duże, rozpoznawalne przedsiębiorstwa. Zwróć też uwagę na certyfikaty, jakie posiada wybrana przez ciebie agencja SEO, a także to, czy charakteryzuje się partnerstwem z Google.

Jak w każdej branży, również tutaj niezwykle istotne są opinie klientów. Możesz sprawdzić je na stronie agencji, a także w Google czy na Facebooku, jednak podejdź do tego z pewnym przymrużeniem oka. Twoją uwagę powinny również zwrócić pozostałe usługi, jakie oferuje wybrana agencja SEO z Poznania. Dobrze, jeśli nie zajmuje się ona tylko i wyłącznie pozycjonowaniem stron, ale również prowadzeniem mediów społecznościowych, reklamami GoogleAds czy projektowaniem stron internetowych. Nie oznacza to, że musisz od razu korzystać z wszystkich usług oferowanych przez tę agencję. Ale jeśli współpraca będzie się dobrze układać, możesz w przyszłości zlecić również dodatkowe zadania, dzięki czemu nie będziesz musiał się już w ogóle przejmować marketingiem w firmie.

Jak rozliczać się z agencją SEO?

Ostatnim kryterium, jakie powinieneś wziąć pod uwagę jest sposób rozliczania się z agencją. Zwykle spotkasz się z dwoma modelami rozliczeń – za efekty lub w systemie abonamentowym. Ten pierwszy praktykowany jest już coraz rzadziej, ze względu na funkcjonowanie wyszukiwarki Google i to, że pozycjonowanie wymaga coraz większych nakładów finansowych. Z kolei abonament jest sprawiedliwy dla obu stron, musisz tylko dopytać jak często i w jaki sposób raportowane będą działania agencji.

Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

avatar