ZUS Dąbrowskiego

Poznań: ZUS przy ul. Dąbrowskiego ogranicza obsługę klientów

Od 30 marca w związku z sytuacją epidemiczną I Oddział ZUS nie będzie bezpośrednio obsługiwał klientów w sprawach emerytalnych, rentowych i zasiłkowych. Sala Obsługi Klientów nieczynna będzie do odwołania.

Klienci mogą składać wnioski oraz dokumenty na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz – bez osobistego kontaktu z pracownikiem – do specjalnej skrzynki na dokumenty.

– W Poznaniu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych nadal realizowana jest przez inspektorat ZUS, przy ul. Fabrycznej 27/28 oraz II Oddział ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31 – wyjaśnia Marlena Nowicka, rzeczniczka prasowa wielkopolskiego oddziału ZUS. – W I Oddziale ZUS w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 12, podobnie jak w placówkach, przy ul. Starołęckiej i Fabrycznej, w dalszym ciągu obsługiwani są klienci w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych, od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 15:00.

ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyt. ZUS dostępny jest przez internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Maile z ogólnymi zapytaniami można kierować na adres: cot@zus.pl.

Do dyspozycji klientów ZUS jest ogólnopolska infolinia, pod numerem telefonu 22 560 16 00, dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

ZUS

0 0 vote
Oceń artykuł
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze