tramwaje Grunwaldzka fot. L. Łada

Poznań: Kierowcy muszą uważać! Zmieni się organizacja ruchu

23 i 24 listopada oraz 30 listopada i 1 grudnia na skrzyżowaniu Grunwaldzkiej i Jugosłowiańskiej będą prowadzone prace przy sieci kanalizacyjnej. Z tego w okolicy zmieni się organizacja ruchu.

Pierwszy etap prac, 23 i 24 listopada, będzie odbywał się na zachodniej części ul. Jugosłowiańskiej. W związku z tym pojazdy jadące ul. Grunwaldzką w stronę centrum nie będą mogły skręcić w prawo, w ul. Jugosłowiańską, a ul. Bułgarska zostanie zwężona do jednego pasa jazdy na wprost. Natomiast pojazdy jadące ul. Grunwaldzką w stronę centrum będą mogły dojechać do ul. Jugosłowiańskiej objazdem poprowadzonym od ronda Skubiszewskiego przez ul. Jawornicką i Promienistą. Wyznaczono również objazd ul. Bułgarską do skrzyżowania z ul. Ptasią. W tym miejscu zmierzający w kierunku ul. Jugosłowiańskiej będą mogli zawrócić i dojechać do skrzyżowania tej ulicy z ul. Grunwaldzką i Bułgarską. Na nim, korzystając z relacji na wprost, wjadą w ul. Jugosłowiańską.

W drugim etapie, 30 listopada i 1 grudnia, prace przeniosą się na wschodni pas ul. Jugosłowiańskiej. Wtedy nie będzie możliwe poruszanie się prawym pasem ul. Grunwaldzkiej na wprost, w kierunku centrum. Zamknięty zostanie też lewy pas ul. Bułgarskiej, do jazdy na wprost. Dodatkowo w tym czasie wymienione zostaną słupy sygnalizacji świetlnej na wyspie dzielącej jezdnie ul. Jugosłowiańskiej, przez co niemożliwe będzie skręcenie z ul. Jugosłowiańskiej w lewo, w ul. Grunwaldzką. Na czas trwania prac wyznaczono objazd ul. Bułgarską do skrzyżowania z ul. Ptasią, gdzie pojazdy będą mogły zawrócić, by dojechać do skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej, Bułgarskiej i Jugosłowiańskiej. Na nim, skręcając w prawo, wjadą w ul. Grunwaldzką.

Podczas realizacji obu etapów zaplanowanych prac zamknięte będzie przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów przez ul. Jugosłowiańską. Piesi i rowerzyści w tym czasie będą mogli skorzystać z innych oznakowanych przepraw przez jezdnię w tej okolicy.

Źródło: PIM

0 0 votes
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze