WNPiD fot. WNPiD

Poznań: Czy spot UAM zachęcający młodzież do pójścia na wybory jest antyrządowy?

Podziel się!

Przygotował go doktorant UAM, a pieniądze uzyskał z budżetu Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Chodziło o zachęcenie młodych ludzi do pójścia na wybory. A wyszło – jak uważa Radio Poznań – antyrządowo.

W ramach działań na rzecz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym powstały dwa spoty: radiowy i telewizyjny. Młodzi ludzie mówią w nich między innymi o tym, że denerwuje ich smog i to, że władze nic z tym nie robią, że pracując tylko w soboty, bez niedziel, nie zarobią na studia i że szkoła bardzo obciąża zadaniami domowymi. tak bardzo, że nie ma czasu na pójście do kina. Spot kończy się apelem, by poszli na wybory, bo w ten sposób mogą decydować, w jakiej Polsce chcą żyć.

Reklama

Krzysztof Grządzielski, doktorant UAM, który prowadził warsztaty, powiedział Radiu Poznań, że tematy wybrali sami uczestnicy, bo są dla nich ważne. I że właśnie na przykładzie tych ważnych tematów można młodym ludziom uzmysłowić, że mają wpływ na to, jakie rozwiązania zostaną podjęte w tych sprawach. Nie chodziło o politykę, ale o obiektywne przedstawienie problemu.

Oba spoty można oglądać na facebookowym profilu Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa – i samodzielnie ocenić, czy są zaangażowane politycznie, czy nie.

Reklama

Radio Poznań, el

Idź na wybory! #bezakcjiniemareakcji

Zapraszamy na premierę spotu zachęcającego młodzież do wzięcia udziału w nadchodzących wyborach! Stworzyliśmy go we współpracy z licealistami z zaprzyjaźdznionych z Wydziałem swarzędzkich szkół. Spot powstał w ramach projektu „Młodzi mają głos”. Realizowany jest na podstawie konkursu „Aktywna Młodzież" i współfinansowany ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Opublikowany przez Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM Piątek, 4 października 2019

Reklama

"Młodzi mają głos"

Zapraszamy na premierę drugiej odsłony akcji profrekwencyjnej przygotowanej wspólnie z zaprzyjaźnioną z nami młodzieżą ze Swarzędza. Tym razem jest to spot radiowy. Powstał on w ramach projektu „Młodzi mają głos”. Realizowany jest na podstawie konkursu „Aktywna Młodzież" i współfinansowany ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Opublikowany przez Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM Sobota, 5 października 2019


Podziel się!

Dodaj komentarz

avatar
Reklama