POK fot. ZTM

Poznań: Część Punktów Obsługi Klienta ZTM już działa!

W poniedziałek, 27 kwietnia, po sześciu tygodniach pracy zdalnej, ponownie zostały otwarte wybrane Punkty Obsługi Klienta ZTM. Jest ich pięć i będą działać w skróconym wymiarze czasowym.

Od 16 marca wszystkie Punkty Obsługi Klienta były zamknięte z powodu pandemii koronawirusa, Zarząd Transportu Miejskiego umożliwił jednak kontakt i załatwianie spraw w formie zdalnej. 27 kwietnia wróci jednak obsługa bezpośrednia, ale tylko w pięciu punktach – z powodu trwającej pandemii ZTM ma braki kadrowe.

Będą działały punkty:
– Górczyn – dworzec autobusowy
– Ogrody – pętla tramwajowa (punkt znajduje się w budynku przy pl. Waryńskiego 9)
– Rondo Kaponiera (poziom -1)
– Os. Sobieskiego – dworzec autobusowy
– Dębiec – pętla tramwajowa

POK-i będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00 (z przerwami: I. stanowisko 14:00-14:15; II. stanowisko 14:15-14:30).
Będzie w nich obowiązywał reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników.

Wszyscy proszeni są o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi w Punkcie lub Biurze Obsługi Klientów: noszenia maski zasłaniającej usta i nos, dezynfekowania rąk lub korzystania z jednorazowych rękawiczek, przebywania podczas obsługi w miejscu wyznaczonym, zachowania minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce oraz dokonywania płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą.

Przy składaniu wniosku o kartę PEKA – z uwagi na środki ochrony – do odwołania nie będą wykonywane zdjęcia.

Karty PEKA pozostające do odbioru z wciąż nieczynnych POK, mieszczących się: przy ul. Matejki 59, w budynku Dworca Zachodniego PKP, na Dworcu Rataje, na Dworcu Śródka, w CH Kupiec Poznański i na pętli tramwajowo-autobusowej na Junikowie – będzie można będzie odbierać w Punkcie Obsługi Klienta w lokalizacji Rondo Kaponiera.

ZTM apeluje jednak do klientów, by starali się w miarę możności załatwiać sprawy przez telefon lub internet. Możliwości są następujące:

– kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) – możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;

– kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

– kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

– korzystanie z platformy ePUAP.

ZTM, el

Dodaj komentarz

avatar