Avenida

Poznań: Co wydarzyło się w Avenidzie?

Agresywny klient, interwencja ochrony, a później policji i pogotowia – oraz drażniąca substancja, po której odwiedzający sklepy zaczęli się dusić i kaszleć. Sobota w Galerii Avenida była pełna wrażeń.

Drażniąca substancja miała się dać we znaki kupującym około godziny 17.00. Jak poinformowała jedna z klientek – na korytarzu było mnóstwo kaszlących i duszących się ludzi, bo w powietrzu unosiła się jakaś drażniąca substancja.

Co to za substancja – nie wiadomo, bo nikt nie zgłosił czegoś takiego ani policji, ani straży pożarnej. Policję wezwano natomiast do agresywnego mężczyzny, który zaczepiał klientów i personel. W jego przypadku interweniowała ochrona, ale ponieważ mężczyzna nadal reagował agresją, wezwano policję. Funkcjonariusze musieli mu założyć kajdanki, bo zaczął się szarpać z policjantami. Później wezwano do niego pogotowie, ponieważ zachowywał się nieracjonalnie, jakby był pod wpływem jakichś środków.

Źródło: epoznan.pl

Aktualizacja 4 października 2021 

Poniżej publikujemy komunikat Avenidy

“Informujemy, że w sobotę, 2 października w naszym Centrum odbyła się interwencja policji na wskutek skrajnie agresywnego zachowania jednego z Klientów. W godzinach popołudniowych mężczyzna przebywający w Centrum dokonał aktu wandalizmu, a następnie naruszył nietykalność cielesną pracownika ochrony Avenidy Poznań. Wskutek coraz bardziej agresywnego zachowania mężczyzny oraz niereagowania przez niego na polecenia pracowników, ochrona Centrum została zmuszona do zastosowania wobec niego środków przymusu bezpośredniego, w tym użycia gazu pieprzowego. Na miejsce została wezwana karetka pogotowia oraz patrol policji. Mężczyzna został zbadany przez pomoc medyczną, a następnie zabrany przez policję z miejsca zdarzenia. Podkreślamy, że w momencie rozpylenia gazu pieprzowego w bliskiej odległości od zdarzenia nie przybywały żadne osoby postronne. Nikt nie został poszkodowany, a pracownicy ochrony zadziałali zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Dyrekcja Avenidy Poznań”

0 0 votes
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze