Poznań: Awaria systemu PEKA. Pasażerowie mogą składać reklamacje

karta PEKA fot. ZTM

30 i 31 maja pasażerowie, którzy kupili bilety przez internet, mogli mieć problem z transferem doładowania z powodu awarii systemu PEKA. A jeśli dostali mandat, bo akurat była kontrola?

System PEKA po raz kolejny uległ awarii i tym razem problemy mogli mieć pasażerowie, którzy doładowali kartę przez internet, ponieważ w wielu przypadkach był problem z przesyłem danych. Pasażer bilet kupił, ale informacja o tym nie dotarła na jego konto. Jeśli więc akurat trafił na kontrolę, to ta wykazała, że nie ma biletu.

Jak powiedział Radiu Poznań Rafał Wąsowicz z Zarządu Transportu Miejskiego, osoby, którym się przydarzyło coś takiego, powinny złożyć reklamację pisemnie lub elektronicznie z opisem sytuacji. Reklamacja zostanie sprawdzona i jeśli informacje się potwierdzą, to zostanie to uwzględnione przez ZTM.

Pasażerowie, którzy zorientowali się, że ich doładowanie nie przeszło i w związku z tym kupili bilety jednorazowe – mogą się zwrócić o zwrot pieniędzy wydanych na te bilety.

Jak informuje Radio Poznań, nie wiadomo, ile mandatów zostało wystawionych w ciągu tych dwóch dni, podczas awarii karty PEKA.

Podziel się: