Oborniki Wielkopolskie, Rogoźno, Budzyń, Chodzież i Dziembówek – te stacje zostały wyremontowane przez PKP PLK. Są teraz znacznie wygodniejsze dla korzystających z nich pasażerów kolei.
Wszystkie stacje zyskały nowe perony, które są znacznie wyższe od tych starych. Teraz podłoga wagonu jest praktycznie na poziomie nawierzchni peronu, a nie, jak to było poprzednio, nawet o metr niżej. To umożliwia pasażerom, zwłaszcza tym z ograniczoną sprawnością poruszania się, łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Perony mają też antypoślizgową nawierzchnię i dobre oświetlenie.
Zadbano także o małą architekturę: ławki, na których podróżni będą mogli poczekać na swój pociąg, wiaty chroniące przed złą pogodą, a także czytelne tablice informacyjne.
Oborniki Wielkopolskie, Rogoźno, Budzyń, Chodzież i Dziembówek nie są jedynymi stacjami wyremontowanymi ostatnio przez PKP PLK. Nowe perony otrzymało też 7 stacji na trasie Poznań – Piła, między innymi Rożnowo, Parkowo i Milicz.
Poza remontami Polskie Linie Kolejowe dbają też o bieżący stan stacji i peronów, co pozwala mieć nadzieję, że pasażerowie jeszcze długo będą mogli cieszyć się nową infrastrukturą.