Jak zaprojektować teczkę firmową, by ta przyciągała uwagę?

Skuteczna promocja marki nie może ograniczać się tylko do środowiska internetowego, gdyż ważny jest także bezpośredni kontakt z klientem. Wśród gadżetów reklamowych na szczególną uwagę zasługują teczki ofertowe. Są tanie i mają wiele praktycznych zastosowań, dlatego warto w nie zainwestować. Jak jednak zaprojektować teczki na dokumenty z nadrukiem, aby przyciągały uwagę?
Dobry projekt to podstawa

Przekazywanie dokumentów w personalizowanych teczkach firmowych to prosty sposób na reklamę. Możesz ich używać w biurze, podczas spotkań biznesowych lub traktować jako drobny upominek dla klientów. Ważne jest to, aby projekt był odpowiednio zoptymalizowany, gdyż tylko wtedy zostanie zauważony, a naniesione logo zapamiętane. Ponadto atrakcyjna oprawa sprawi, że klienci będą chętnie używać teczki w celach prywatnych, a to zwiększa zasięg odbiorców przekazu reklamowego.

Dobrej jakości teczka firmowa to skuteczna promocja

Podstawowym błędem, który popełniają przedsiębiorcy, jest chęć redukcji kosztów utrzymania działalności. Jeżeli zainwestujesz w złej jakości gadżety reklamowe, nie spełnią one należycie swojej funkcji. Wykonanie teczek na dokumenty firmowe, warto zlecić sprawdzonej firmie takiej jak OpenPrint.pl. W swojej ofercie mają różne warianty teczek reklamowych z gumką lub kieszonką na wizytówki, a ponadto korzystają z wytrzymałych materiałów produkcyjnych. A w jaki sposób zaprojektować teczkę firmową, aby się wyróżniała na tle innych?

Kolorystyka

Przed rozpoczęciem projektu, należy w pierwszej kolejności ustalić kolorystykę teczki. Musi być ona zgodna z identyfikacją wizualną firmy i jednoznacznie kojarzyć się z Twoją działalnością. W tym przypadku ważny jest jednak umiar, aby cały projekt nie prezentował się chaotycznie i niespójnie. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest wybranie teczki firmowej w stonowanej kolorystyce np. kości słoniowej lub jasnoniebieskiej i umieszczenie na niej logo w kontrastujących odcieniach.

Firmowe logo i elementy graficzne

Najważniejszym elementem jest logo marki i to ono powinno być jak najbardziej widoczne. Ze strony drukarni możesz pobrać specjalną makietę, którą wykorzystasz jako szablon do projektu. Dzięki temu będziesz wiedział, w jaki sposób rozmieścić poszczególne elementy, aby nie wyszły poza obszar druku. Oprócz tego pamiętaj, aby logotyp był czytelny, a przesłane zdjęcia zrobione w wysokiej rozdzielczości.

Optymalizacja tekstu

Oprócz elementów graficznych warto także zamieścić tekst. W tym przypadku należy się jednak ograniczyć do nazwy firmy lub krótkiego sloganu reklamowego. Nadmiar informacji naniesionych na teczki na dokumenty z nadrukiem nie będzie się dobrze prezentował. Jeżeli zależy Ci na zostawieniu danych kontaktowych, zdecyduj się na teczkę z wydzielonym miejscem na wizytówkę. Klient będzie mógł ją schować do portfela i mieć do niej dostęp – nawet gdy nie będzie miał przy sobie teczki firmowej.

O czym jeszcze pamiętać?

Podczas projektowania ważne są detale, takie jak rozmiar czy rodzaj czcionki oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów. Okładkę teczki reklamowej z nadrukiem warto przeznaczyć na wyeksponowanie logo oraz nazwy firmy, aby była dobrze widoczna. Jeżeli masz problem ze stworzeniem projektu, który będzie się wyróżniał, możesz skorzystać z pomocy specjalistów. W drukarni pracuje zespół grafików, którzy mogą zoptymalizować projekt przed drukiem lub opracować go od podstaw. W ten sposób będziesz mieć pewność, że teczka reklamowa z nadrukiem zostanie profesjonalnie wykonana.

Artykuł sponsorowany

1
Dodaj komentarz

avatar
Darek
Darek

Mam znajomego, który zaprojektował ciekawe logo dla mojej firmy. Z kolei teczki i bawełniane torby zamawiam ze strony taniegadżety.pl wystarczy, że wyślę im plik ze swoim projektem a oni zajmują się całą resztą. Klienci są zadowoleni z jakości i wykonania ja również.