Reklama

Czego nie powinno zabraknąć w dobrym hotelu w Poznaniu?

W dobie dużej konkurencji na rynku hotelarskim warto znaleźć sposób na to, by się wyróżnić. Ma to szczególne znaczenie w dużych miastach, np. w Poznaniu.

Według danych PLOT w 2018 r. w stolicy wielkopolski funkcjonowało 70 hoteli, w tym 50 o standardzie trzech gwiazdek i wyższym. Jak przebić się do klientów z własną ofertą w takim środowisku? Co powinno stanowić bazę do rozwoju działalności hotelu w Poznaniu?

Profesjonalna obsługa w hotelu to podstawa!

Obsługa hotelowa dziś nie może składać się z osób zatrudnionych przez przypadek. Cechy, które powinny wyróżniać personel, to przede wszystkim takt, wysoka kultura osobista czy dyskrecja. Warto postawić na osoby z odpowiednim przygotowaniem do pracy w hotelu albo takie, które wykazują motywację do rozwoju w tej branży. Trudno wyobrazić sobie również, by w hotelach w Poznaniu zabrakło obsługi biegle posługującej się językiem angielskim. Badania pokazują, że stolica wielkopolski to miejsce chętnie wybierane przez turystów z zagranicy. W ostatnich latach liczba turystów korzystających z noclegu w Poznaniu oscylowała w ok. 200 tys. osób rocznie. Przydatna może być również znajomość niemieckiego, gdyż spory odsetek zwiedzających stanowią nasi zachodni sąsiedzi.

Nowoczesny wystrój hotelu

Potencjalny gość hotelu w pierwszej kolejności zapoznaje się z dostępną ofertą bazy noclegowej przez internet. Warto zainwestować w nowoczesny wystrój hotelu i profesjonalną sesję zdjęciową – dobra prezentacja dostępnych pokoi np. https://www.desilva.pl/poznan z pewnością zwróci uwagę na nasze usługi.

Poziom hotelowego zaplecza gastronomicznego

Dobre hotele w Poznaniu powinny posiadać bogate zaplecze gastronomiczne. W ostatnich latach świadomość odżywiania się wśród naszego społeczeństwa wzrasta. Trudno dziś wyobrazić sobie taki hotel, który oferowałby swoim gościom ujednolicony catering. Dobra restauracja hotelowa zaproponuje swoim gościom urozmaiconą kartę. Nie powinno w niej zabraknąć dań regionalnych, służących promocji miasta, które mogą być atrakcją dla przybyszów z zagranicy.

Sale konferencyjne

Prestiż każdego hotelu podnoszą również goście, którzy do niego powracają. W Poznaniu ma to szczególne znaczenie ze względu na liczne wydarzenia gospodarcze i polityczne o międzynarodowym charakterze. Dostęp do sal konferencyjnych, szybkiej sieci Wi-Fi i niezbędnego sprzętu audiowizualnego może zachęcić organizatorów do zaplanowania eventu w hotelu. Zdecydowanie wzrasta wtedy szansa na przyciągnięcie klientów, którzy będą skłonni zapłacić więcej za komfortowy wypoczynek. Dziś istotny jest przecież marketing relacji – troska o potrzeby klienta może zaowocować. Zadowolony gość poleci nas swoim znajomym, a w przypadku ludzi ze świata biznesu może to przynieść wymierne korzyści. Taki hotel w Poznaniu szybko zyska renomę i przebije się wśród konkurencji.

Artykuł sponsorowany

TenPoznań - partnerzy

Profil osób współpracujących z portalem TenPoznan.pl

Dodaj komentarz

avatar