Sprawdzanie zgód TCF
niedziela, 5 maja, 2024

Poznań za pół ceny – ale trochę inaczej…

Trzynasta edycja akcji “Poznań za pół ceny” odbędzie się, pomimo pandemii i koronawirusa – ale będzie to wyłącznie wirtualna edycja. Potrwa od 2 do 10 maja, a jej głównym celem będzie wspieranie poznańskiej turystyki w dobie pandemii covid 19.

– Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar – mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.

Program turystyczny trafi do internetu. Znajdą się w nim wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzania on-line poznańskich wystaw i muzeów.

W internecie kupić będzie można także usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości, wszystko w atrakcyjnej cenie. W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, wybierając hotel, obiad w świetnej restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać w późniejszym terminie.

– To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej – podkreśla Jan Mazurczak.

Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział w akcji wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także instytucje oraz organizacje, chcące zaprezentować swoją ofertę on-line.

– Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym “Poznania za pół ceny”. Kontakty dostępne są na stronie imprezy i na Facebooku akcji. Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować – mówi Wojciech Mania, koordynator akcji “ za pół ceny”.

Na stronie znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, mających na celu pomoc w przetrwaniu poznańskim atrakcjom turystycznym. Wszystkie informacje będą się sukcesywnie pojawiać na stronie.

Organizatorzy liczą, że budowana od kilkunastu lat marka “Poznań za pół ceny” będzie wsparciem dla branży turystycznej. Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna prowadzi szereg działań o takim charakterze już od marca. Należy do nich udostępnianie wiarygodnych informacji na swoim portalu, organizacja telekonferencji i szkoleń, reprezentacja branży w spotkaniach z Polską Organizacją Turystyczną i Ministerstwem Rozwoju, a także informacje o możliwościach wirtualnego zwiedzania Poznania i katalog lokali oferujących posiłki na wynos lub z dowozem.

Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait. To wspólna inicjatywa miast: Poznania, Gdańska, Łodzi, Warszawy, Lublina i Torunia. Jej celem jest wzajemna promocja i wymiana doświadczeń związanych z obecną sytuacją w turystyce.

PLOT, el

Strona głównaPoznańPoznań za pół ceny - ale trochę inaczej...