city trail fot. UMP

Poznań: Wracają biegi City Trail

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa na leśne trasy wraca wakacyjny cykl biegów przełajowych – City Trail. Będzie się odbywał w 10 polskich miastach, także w Poznaniu, i to już 27 lipca.

City Trail onTour to letnia odsłona największego cyklu biegów przełajowych w Polsce – Grand Prix City Trail z Nationale-Nederlanden, który odbywa się od września do marca.

– Najważniejszą różnicą w porównaniu z cyklem jesienno-zimowym jest czas rozgrywania zawodów – wyjaśnia Piotr Książkiewicz, organizator zawodów. – Letnie biegi organizujemy w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godzinach popołudniowych, a jesienią i zimą biegamy w sobotnie i niedzielne poranki. Co warto podkreślić – w cyklu City Trail onTour nagradzamy zawodników od razu w dniu startu – na mecie każdy otrzymuje pamiątkowy medal, a najszybsi atrakcyjne nagrody. Bardzo cieszy nas fakt, że możemy wrócić do pracy. Ubiegły rok był dla nas trudny, ale nie poddaliśmy się i przy wsparciu partnerów przetrwaliśmy – mimo że musieliśmy odwołać kilkadziesiąt imprez City Trail.

Plan każdej imprezy jest identyczny. O godz. 16:30 rusza biuro zawodów, o godz. 17:30 rozpoczynają rywalizację dzieci (które biegają na dystansach od 300 m do 2 km), a o 19:00 na 5-kilometrową trasę wyruszą dorośli. Godzinę po starcie biegu głównego planowane jest wręczenie nagród.

Opłata startowa za jeden bieg wynosi 37,90 zł w przypadku płatności elektronicznej oraz 45 zł – jeśli zapisu dokonujemy w dniu zawodów. W City Trail Junior za udział w biegu trzeba zapłacić odpowiednio 13,90 zł lub 18 zł. Limit miejsc w biegu głównym w Poznaniu wynosi 600 osób. W biegach dziecięco-młodzieżowych może wziąć udział 250 uczestników.

Tegoroczne City Trail z Nationale-Nederlanden onTour będzie składało się z 10 imprez na dystansie 5 km. Zawody zostaną zorganizowane w Lublinie, Warszawie, Olsztynie, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi. Szczegółowe informacje i zapisy znajdują się na www.citytrail.pl.

UMP

5 1 vote
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze