Sprawdzanie zgód TCF
sobota, 20 kwietnia, 2024

Poznań: Ponad 11 tysięcy wniosków o zwrot kosztów za niewykorzystane bilety okresowe

Tylu klientów Zarządu Transportu Miejskiego nie wykorzystało części biletów długookresowych i wystąpiło o zwrot części zapłaconych za nie pieniędzy. Pracownicy ZTM odpowiadają każdemu klientowi najszybciej jak tylko mogą.

“Zapewniamy, że na korespondencję dotyczącą zwrotów biletów okresowych odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, jeśli jednak czas odpowiedzi się wydłuża, prosimy o cierpliwość i zrozumienie oraz uwzględnienie aktualnych – wyjątkowych okoliczności” – informuje firma na swojej stronie. – “ZTM, jak wiele innych firm i urzędów funkcjonuje w warunkach obostrzeń sanitarnych i ograniczeń kadrowych. Z uwagi na panujące okoliczności i dynamiczną sytuację kadrową trudno jest nam określać nawet przybliżony termin zwrotu”.

Zgodnie z zapisami Regulaminu Przewozów ZTM zwrot dotyczy całości kwoty w momencie, kiedy nie rozpoczął się jeszcze termin obowiązywania biletu, bądź też kwoty za niewykorzystaną część biletu, w momencie, kiedy termin obowiązywania biletu już się rozpoczął. Wniosek o zwrot należności za bilet okresowy można złożyć za pośrednictwem indywidualnego konta w systemie PEKA lub przesłać na adres e-mail: [email protected], podając imię, nazwisko, adres oraz numer UID karty PEKA. W obu przypadkach konieczne jest podanie numeru konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot. Złożenie wniosku możliwe jest wyłącznie w okresie ważności biletu a za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu dokumentu do ZTM.

Możliwość zwrotu dotyczy zakupionego biletu okresowego imiennego: normalnego, Metropolitalnego, ulgowego oraz Biletu Metropolitalnego z Ulgą. Z uwagi na wyjątkowość sytuacji ZTM przyjmuje również wnioski dotyczące zwrotu biletów specjalnych, takich jak np. bilet semestralny, jednak w odniesieniu do nich każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.

Z uwagi na wyjątkowe okoliczności nie jest konieczny paragon potwierdzający zakup biletu.

ZTM, el

Strona głównaPoznańPoznań: Ponad 11 tysięcy wniosków o zwrot kosztów za niewykorzystane bilety okresowe