W ofercie Kuchni Vikinga – cateringu dietetycznego znajduje się 13 gotowych diet, a miłośnicy różnorodnych smaków mogą skorzystać z 6 wariantów z wyborem menu. Posiłki są zbilansowane, a ich receptury dobrane tak, by każdego dnia serwować niepowtarzalne smaki. Vikingowie zdają sobie bowiem sprawę z tego, że dania muszą odpowiadać na różnorodne potrzeby żywieniowe każdego klienta. Reasumując – osoby korzystające z usług cateringu dietetycznego mogą nie tylko czerpać przyjemność ze spożywania zdrowych i smacznych posiłków, ale również poszerzać swoje kulinarne horyzonty i próbować wcześniej nieznanych potraw. Podstawowy wariant diety można zamówić już od 40,72 zł wygodnie z poziomu aplikacji mobilnej „Kuchnia Vikinga” z dostawą pod same drzwi.
Skąd pomysł na kampanię reklamową akurat w Poznaniu?
Kuchnia Vikinga swoim zasięgiem obejmuje ponad 5400 miejscowości w kraju. Niespełna miesiąc temu flota aut chłodniczych firmy rozrosła się do 296 sztuk. Dzięki temu marka może docierać do dużo większej liczby klientów, oferując im różnorodne menu, wysoką jakość posiłków i elastyczność dostaw.
Rozszerzenie działalności o województwo wielkopolskie jest elementem długofalowej strategii rozwoju firmy. Siedziba Kuchni Vikinga znajduje się w Białymstoku, a każdy fan regionalnych smaków zdaje sobie sprawę, że oba województwa łączy właśnie to bogate w potas i witaminę C warzywo. Na Podlasiu znane jako ziemniak, a w Wielkopolsce – pyra. Stąd, już od pierwszych dni września, Kuchnia Vikinga rozpoczyna w Poznaniu nową kampanię reklamową, której bohaterem są właśnie pyry – kulinarny symbol Wielkopolski. W ramach kampanii firma pragnie podkreślić swoją lokalność i bliskość do tradycji. Ciekawostką jest, że przez jeden tydzień września, wszystkie nazwy ‘dań ziemniaczanych’ z menu cateringu zostały zmienione na ‘dania z pyrami’.
Przy okazji kampanii w Poznaniu chcemy edukować naszych klientów. Wychodząc w opozycji do popularnego hasła – „Mięsko zjedz, ziemniaczki zostaw” – my wychodzimy z własnym komunikatem brzmiącym – „Mięsko zjesz, pyry też!”. W ten sposób pragniemy przypomnieć wszystkim, że ziemniaki, pyry czy kartofle nie mogą być pomijane w podstawowej diecie. Nie wszyscy bowiem wiedzą, że spożycie 200 gramów warzyw dziennie pokrywa aż 50% dziennego zapotrzebowania na witaminę C oraz 40% na potas. Dodatkowo są niskokaloryczne i… smaczne. Mamy głęboką nadzieję, że po naszej kampanii miłość do pyr rozleje się z Poznania na wszystkie miasta kraju! – mówi Maciej Niemyjski, Dyrektor ds. Marketingu Kuchni Vikinga.
Dodatkowe oblicze Kuchni Vikinga
Kampanie outdoorowe to jeden z elementów strategii firmy, jednak w tym miejscu warto zauważyć, że Kuchnia Vikinga prowadzi również szereg działań marketingowych. W czerwcu bieżącego roku marka poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ten sposób uzyskując tytuł „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Ponadto Vikingom zależy na promowaniu właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży. To spowodowało, że firma podjęła się ambitnego zadania – bycia Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. W ramach tej współpracy Kuchnia Vikinga przekaże blisko milion złotych na nagrody dla dzieci biorących udział w programach PZPN pod hasłem „Piłka dla wszystkich”.
Myśląc o skorzystaniu z oferty cateringu dietetycznego, najczęściej sugerujemy się ceną i bogatą ofertą. Jednak w przypadku Kuchni Vikinga odznacza się jeszcze jeden zasadniczy aspekt – działania realizowane w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracownicy firmy chętnie angażują się we wszelkie akcje pomocowe, co zaowocowało utworzeniem Fundacji o nazwie „Viking Story”. Tylko w tym roku organizacja pomogła mieszkańcom lokalnych Domów Społecznych i dzieciom z domów dziecka, specjalistycznych placówek wsparcia dziennego i rodzin zastępczych. Kuchnia Vikinga zaangażowała swoich ludzi również do odbudowy domu rodziny Koronkiewiczów, który spalił się doszczętnie wskutek ubiegłorocznego pożaru.
Kuchnia Vikinga pokazuje, że ma doświadczenie nie tylko w przyrządzaniu zdrowych i smacznych posiłków. Umiejętne łączenie codziennej pracy z szeregiem inicjatyw społecznych to ogromne wyzwanie i przede wszystkim poświęcanie wolnego czasu wielu zaangażowanych osób. Wszystkie poczynania Vikingów można oczywiście śledzić na mediach społecznościowych firmy, a my już teraz zachęcamy czytających do spróbowania cateringu, który być może zmieni tempo Waszego życia na lepsze!
Facebook: https://www.facebook.com/Kuchniavikinga
Instagram: https://www.instagram.com/kuchniavikinga
Artykuł sponsorowany