Sprawdzanie zgód TCF
poniedziałek, 13 maja, 2024

Błąd w systemie biletowym spowodował nadpłaty. Przewoźnik obiecuje zwroty

W dniu 15 lutego 2024 roku przewoźnik kolejowy poinformował o usterce systemowej, która miała miejsce u jednego z partnerów technologicznych odpowiedzialnych za kalkulację cen biletów w ramach oferty “Wspólny Bilet”. W wyniku błędu, bilety zakupione 31 stycznia 2024 roku, zarówno na podróż w tym samym dniu, jak i w ramach przedsprzedaży, objęte zostały nienależnie wysoką ceną.

Osoby, które dokonały zakupu biletów przez internet, mogą oczekiwać automatycznego zwrotu nadpłaconej kwoty bezpośrednio na konto bankowe użyte podczas transakcji. W przypadku, gdy zakup odbył się bezpośrednio w kasie, konieczne jest złożenie reklamacji. Firma kolejowa zachęca klientów do wysłania odpowiednich wniosków wraz z kopią lub zdjęciem biletu oraz numerem konta bankowego na adres e-mail: [email protected]. Szczegółowe informacje dotyczące procesu składania reklamacji można znaleźć w dziale “Skargi i reklamacje” na stronie przewoźnika.

Przewoźnik zwrócił się z przeprosinami do wszystkich pasażerów dotkniętych tą pomyłką i podkreślił, że dokłada wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Dla osób poszkodowanych przez tę sytuację, zapewniono, że wszelkie nieprawidłowości zostaną szybko wyprostowane, a wszyscy klienci zostaną sprawiedliwie potraktowani.

Należy pamiętać, że “Wspólny Bilet” to oferta umożliwiająca korzystanie z różnych środków transportu na podstawie jednego dokumentu przewozowego, co ma na celu ułatwienie podróżowania i zachęcenie do korzystania z transportu publicznego. Przewoźnik wyraził ubolewanie z powodu zaistniałego błędu i zapewnił, że podjęte zostaną środki mające na celu poprawę jakości usług.

Źródło: Koleje Wielkopolskie
Strona głównaWielkopolskaBłąd w systemie biletowym spowodował nadpłaty. Przewoźnik obiecuje zwroty