Poznań: ZKZL wznowił bezpośrednią obsługę klienta

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych otworzył 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta oraz terenowe Punkty Obsługi Klienta. Wizyty odbywają się przy zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
Reklama - dalsza część artykułu znajduje się poniżej

Zarówno Biuro Obsługi Klienta przy ul. Matejki 57, jak i pięć terenowych Punktów Obsługi Klienta są już czynne. Osobista wizyta jest możliwa wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji drogą telefoniczną. Maksymalny czas trwania spotkania powinien wynosić 30 minut. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów zmieniła się również liczba dostępnych stanowisk obsługi. W biurze i wszystkich punktach do dyspozycji poznaniaków oddano ich łącznie 9.

W miejscach stacjonarnej obsługi klienta zamontowano osłony ochronne z pleksi. Zarówno pracownicy jak i najemcy zobowiązani są do noszenia maseczek oraz rękawiczek jednorazowych. Przed wizytą trzeba również skorzystać ze środków dezynfekcji przygotowanych przed wejściem. Najemcy, którzy nie będą stosować się do wytycznych nie zostaną wpuszczeni na spotkanie.

– Apelujemy do wszystkich klientów o punktualne przychodzenie, ponieważ osoby, które pojawią się wcześniej będą musiały czekać przed wejściem głównym. Przypominamy też, że większość spraw w Zarządzie Komunalnych Zasobów Lokalowych można zrealizować drogą elektroniczną i telefoniczną. Sugerujemy więc naszym najemcom, żeby rozważyli w pierwszej kolejności te kanały komunikacji pamiętając o swoim bezpieczeństwie i zdrowiu – mówi Łukasz Kubiak, rzecznik ZKZL.

Numery telefonów do Punktów Obsługi Klienta oraz Biura Obsługi Klienta:

Punkt Obsługi Klienta numer 1 ul. Brzask 3: 61 4158 701
Punkt Obsługi Klienta numer 2 Os. Piastowskie 77: 61 4158 702
Punkt Obsługi Klienta numer 3 ul. 23 Lutego 4/6A: 61 4158 703
Punkt Obsługi Klienta numer 4 ul. Łozowa 26: 61 4158 704
Punkt Obsługi Klienta numer 5 ul. Nehringa 2: 61 4158 705
Biuro Obsługi Klienta ul. Matejki 57: 61 4158 800

UMP, el

Dodaj komentarz

avatar