Sprawdzanie zgód TCF
sobota, 4 maja, 2024

Lech Poznań ma nowego sponsora strategicznego. “To nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii”

To jedna z największych umów w polskiej piłce klubowej i największa w historii klubu – Superbet, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego został sponsorem strategicznym Lecha . “Kontrakt Superbet i Lecha Poznań to zupełnie nowy wymiar sponsoringu sportowego” – zapewnia klub.

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jednym z największych graczy w Europie. Superbet inwestuje w innowacyjne oraz autorskie rozwiązania technologiczne, nic więc dziwnego, że umowa z Lechem Poznań zakłada niestandardową promocję marki i wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań.

– Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego klubu w Polsce, Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego – zapowiada Adam Lamentowicz, VP Superbet International. – Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie, pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy, to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice – na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć.

Jak ma wyglądać mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii udzielanego razem z kibicami Lecha? 10 proc. każdego pierwszego depozytu oraz 1 proc. rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem “razem” zostanie przeznaczone na rzecz młodych piłkarzy trenujących w Akademii Lecha Poznań.

– Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie, a także historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym – podkreśla Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. – Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli akademię.

Żeby zachęcić kibiców Lecha do działania, Superbet przygotował specjalną promocję: z aplikacją okazaną w sklepie kibica będzie można otrzymać 100 zł zniżki na zakup nowej koszulki meczowej, a promocja będzie obejmowała 3770 pierwszych sprzedanych koszulek. W promocję włączyły się też znane osoby związane z Poznaniem – w spocie reklamowym występują m.in. raper Peja, Michał Wiraszko z zespołu „Muchy”, Michał Doroszkiewicz, mistrz świata w cukiernictwie, Robert Karger, słynny poznański projektant mody oraz Julia Palko, instagramerka sportowa, a jednocześnie pracownica Lech TV.

Współpraca grupy Superbet z ośmiokrotnym mistrzem Polski i pięciokrotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 i będzie trwać przynajmniej przez 3 lata.

Źródło: mat. pras.
Strona głównaBiznes i FinanseLech Poznań ma nowego sponsora strategicznego. "To nasz najwyższy kontrakt sponsorski w...