W odpowiedzi na zalew antyaborcyjnymi billboardami Grupa Stonewall rusza ze swoją akcją: „kochajcie mnie, mamo i tato!”. Bo ich zdaniem strumień miłości należy skierować w stronę dzieci.
Impulsem do akcji było pojawienie się kolejnego plakatu z antyaborcyjnej serii z hasłem „kochajcie się, mamo i tato”.
„Naszym zdaniem warto go poprawić i skierować strumień miłości w kierunku dzieci, zwłaszcza dzieci LGBT+” – napisała grupa Stonewall na swoim profilu społecznościowym. I zwraca uwagę na przerażajace statystyki: 88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców, 75% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki, a 70% nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.
Dlatego wraz ze stowarzyszeniem Miłość nie wyklucza Grupa Stonewall postanowiła wysłać w Polskę billboardy „Kochajcie mnie, mamo i tato!”, który autorką jest Karolina Szarosen Plewińska. Na początek billboardy pojawią się w Warszawie i Poznaniu, rozpoczęła się jednak zbiórka na druk i umieszczenie ich także w innych miastach. Dorzucić się może każdy.
„Im więcej pieniędzy, tym więcej plakatów, niosących wsparcie osobom, które go potrzebują” – wyjaśniają.
Grupa Stonewall