Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
MPK Poznań w nocy z soboty na niedzielę przygotowało dla poznaniaków wyjątkową atrakcję: nocne przejażdżki zabytkowymi pojazdami przez miasto. Zobaczcie, jak to wyglądało!
Na trasy wyjechały tramwaj Typu I z wagonem doczepnym oraz autobus DAF MB200. Tramwaj kursował na linii H, wyznaczonej po stałej trasie: Plac Wielkopolski – Gajowa/Stare Zoo. Natomiast autobus DAF kursował jako linia nr 200 na trasie: Stare Zoo – Kraszewskiego – Dąbrowskiego – Szpitalna – Bukowska – Bułgarska – Grunwaldzka – Wojskowa – Wyspiańskiego – Głogowska – Most Dworcowy – Matyi – Niezłomnych – Kościuszki – Krakowska – Kazimierza Wielkiego – Most Św. Rocha – Piotrowo – Berdychowo – Jana Pawła II – Rondo Śródka – Wyszyńskiego – Małe Garbary – Al. Marcinkowskiego – Plac Wolności – Ratajczaka – Św. Marcin – Rondo Kaponiera – Stare Zoo.
Przejażdżka była magiczna, jak twierdzą ci, którzy z niej skorzystali. Pozostali jedynie mogą mieć nadzieję, że MPK jeszcze nie raz tego lata zaproponuje taka atrakcję i obejrzeć zdjęcia Sławka Wąchały z tej nocnej wyprawy.
Przypominamy też, że w niedzielę ponownie uruchomiona zostanie turystyczna linia historyczna H, obsługiwana tramwajem Typu I z wagonem doczepnym WD produkcji Carl Weyer (wagony silnikowe Typu I były pierwszymi tramwajami elektrycznymi kursującymi po Poznaniu). Tak jak wcześniej, ten wyjątkowy skład będzie kursował na trasie: Plac Wielkopolski – 23 Lutego – Fredry – Dąbrowskiego – Kraszewskiego – Zwierzyniecka – Gajowa/Stare Zoo (bez przystanków pośrednich).
MPK
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Historyczna linia tramwajowa H nocna obsługiwana wagonami Bergishe Stahlindustrie typu I oraz Carl Weyer fot. Sławek Wąchała
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.