Zakończył się konkurs kulinarny (Nie) Dzika Kuchnia. W tegorocznym wydaniu spotkanie miało charakter towarzysko – konkursowy. Oczywiście tematem spotkania była dziczyzna.
W konkursie wzięło udział 6 zaproszonych szefów kuchni, którzy do pomocy wybrali sobie po jednej osobie z widowni.
Zwycięzcą konkursu został Kajetan Buszewicz z DOMU Kitchen & Friends. Drugie miejsce zajął Arkadiusz Marcisz, szef kuchni w Pałac w Orli, a trzecie Marek Szuba z IL Padrino Restaurant.
Konkurs odbył się w restauracji Lizawka. Po konkursie odbyło się ognisko, pieczenie dzika, degustacja wcześniej przyrządzonego wspólnie bigosu. Na zakończenie spotkania goście zostali poczęstowani specjalnym tortem.
Stałym partnerem konkursów kulinarnych jest Drużyna Szpiku, dla której podopiecznych była prowadzona zbiórka środków.
Organizatorzy konkursu to: Poznańska Spiżarnia Biesiadników, Ogólnopolska Ambasada Dziczyzny – Lizawka, Lizawka, De'GUSTATOR PR i Szkoła Smaku w Wojnowicach.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.